کد خبر: ۸۷۰۰۲۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
بایرن‌ در شب بازگشت نویر و هت‌تریک کین، دارمشتات را به توپ بست

فیلم| خلاصه بازی بایرن مونیخ ۸ - دارمشتات ۰

تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته نهم رقابت‌های بوندسلیگا موفق شد حریف خود را در هم کوبید.
فیلم| خلاصه بازی بایرن مونیخ ۸ - دارمشتات ۰
آفتاب‌‌نیوز :

در هفته نهم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ آگزبورگ - ولفسبورگ، مونشن‌گلاباخ - هایدنهایم، اشتوتگارت - هوفنهایم، وردربرمن - یونیون برلین رفت و در مهم‌ترین بازی این هفته بایرن‌مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف دارمشتات رفت.

نیمه نخست بازی بایرن‌مونیخ و دارمشتات درحالی با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید که در این نیمه سه بازیکن با کارت قرمز داور اخراج شدند. جاشوا کیمیچ از بایرن مونیخ و کلاوس جاسولا و ماتج مگلیکا از دارمشتات بازیکنانی بودند که توسط داور بازی اخراج شدند.

با شروع نیمه دوم بازی در دقیقه ۵۱ هری کین موفق شد گل نخست را وارد دروازه دارمشتات کند تا باواریایی‌ها از حریف پیش بیفتند. ۵ دقیقه بعد لروی سانه گل دوم بایرن مونیخ را نیز به ثمر رساند. ۴ دقیقه بعد نوبت جمال موسیالا بود که اختلاف را به سه گل برساند.

در دقیقه ۶۴ بازی بازهم سانه موفق شد دروازه دارمشتات را باز کند تا در این بازی دبل کرده باشد. ۵ دقیقه بعد این بار نوبت هری‌کین بود تا با ضربه‌ای تماشایی از وسط زمین، او نیز برابر دارمشتات دبل کند. در دقیقه ۷۱ توماس مولر برای ششمین بار دروازه دارمشتات را باز کرد. پنج دقیقه بعد نوبت به موسیالا رسید تا بعد از سانه و کین با باز کردن دروازه دارمشتات دبل کند.

درحالی که به نظر می‌رسید این بازی با همین هفت گل به پایان رسیده است، هری کین در دقیقه ۸۸ بازی دروازه حریف را باز کرد تا این ستاره انگلیسی برابر دارمشتات هت‌تریک کند. در نهایت این بازی با نتیجه ۸ بر صفر به سود بایرن مونیخ به پایان رسید تا این تیم با ۲۳ امتیاز به طور موقت به صدر جدول صعود کند.

در این بازی مانوئل نویر سنگربان ملی‌پوش بایرن که مدت‌ها مصدوم بود، بعد از ۳۵۱ روز در ترکیب این تیم قرار گرفت.

نتایج سایر دیدارهای هفته نهم بوندسلیگا:

آگزبورگ ۳ - ولفسبورگ ۲

مونشن گلادباخ ۲ - هایدنهایم یک

اشتوتگارت ۲ - هوفنهایم ۳

وردبرمن ۲ - یونیون برلین صفر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین